<-- Custom marketing script -->

Tiedote 16.3.2020/ Kevään matkat 13.4.2020 asti peruttu tai siirretty syksyyn

Tiedote 16.3.2020 klo 18.42

Suomen hallitus piti tänään tiedotustilaisuuden ja kertoi antavansa valmiuslain käyttöönottoasetuksen eduskunnalle huomenna tiistaina.

Hallitus linjasi tiedotustilaisuudessa seuraavaa:

“Kansanterveyden ja terveysturvallisuuden vuoksi aloitetaan valmistelu Suomen rajojen sulkemiseksi pikaisella aikataululla kansainvälisiä velvoitteita noudattaen. Keskeytetään matkustaja- ja henkilöliikenne Suomeen niin pian kuin mahdollista, lukuun ottamatta Suomen kansalaisten ja Suomessa asuvien henkilöiden paluuta. Suomen kansalaisten ja Suomessa asuvien henkilöiden ei pidä matkustaa ulkomaille. Suomalaisille matkailijoille suositellaan välitöntä paluuta Suomeen. Pohjois- ja länsirajan yli sallitaan välttämätön työssäkäynti ja muu välttämätön asiointi. Tavara- ja rahtiliikenne jatkuu normaalisti.”

Hallituksen toimet ovat voimassa 13.4.2020 asti. Reseptin matkojen osalta ne kevään matkat, jotka on määrä aloittaa ennen 13.4.2020, perutaan tai siirretään syksylle. Peruutuksia on todennäköisesti tulossa myös tuon ajankohdan jälkeisiin matkoihin  ja tiedotamme niistä heti, kun saamme tehtyä päätöksiä kunkin matkan osalta. Keskitämme resurssimme ensin näiden nyt peruuntuneiden matkojen käsittelyyn.

Nopeuttaaksemme asiakaspalveluamme, olemme päättäneet toistaiseksi olla ottamatta vastaan uusia matkavarauksia 30.4.2020 asti.

Olemme yhteydessä kaikkiin asiakkaisiimme vielä tarkemmin ja kerromme jokaisen matkan peruuntumiseen liittyvistä käytännöistä mahdollisimman pian.

Iloksemme voimme todeta, että viimeinen ulkomailla oleva ryhmämme kotiutuu huomenna aamulla ja viimeiset kaksi yksittäistä matkaajaa palaavat keskiviikkona Suomeen. Kun heidät kaikki saadaan turvallisesti Suomessa, pääsemme työskentelemään täysipainoisesti muiden matkojen parissa.

Kiitämme asiakkaitamme jälleen kärsivällisyydestä ja ymmärtäväisyydestä. Palautteenne on ollut erittäin positiivista ja olemme tästä erittäin kiitollisia.

Asiakaspalvelumme on vieläkin ruuhkautunut, mutta vastaamme kaikille niin nopeasti kuin kykenemme.

Kiitos kärsivällisyydestänne,

Golfreseptin Tiimi <3